מנהלים שמקשיבים, נתפסים כמנהיגים, אמינים, בעלי יכולת להניע ולהשפיע על עובדים.מנהלים מקשיבים מגבירים את רמת היצירתיות והמחוייבות של עובדים, משפיעים על שביעות הרצון ונחשבים כדמויות "יוקרתיות". מנהלים מקשיבים מסייעים לעובדים הנדרשים להתמודד עם קשיים ואתגרים. הקשבה בניהול מהווה מנוף ניהולי, עיסקי, וחברתי. והינה כלי ניהולי שיש לו תפקיד כמעט בכל מיומנות ניהולית ועל כן מהווה כלי חשוב להצלחתו של כל מנהל.
מצורפות דוגמאות לסדנאות הקשבה למנהלים.
את הסדנה עבור הארגון שלכם, אנו נבנה בהתאם לאתגרים העומדים בפניכם, כך שתתאים בדיוק עבורכם.