מנהלים שמקשיבים, נתפסים כמנהיגים, אמינים, בעלי יכולת להניע ולהשפיע על עובדים. מנהלים מקשיבים מגבירים את רמת היצירתיות והמחוייבות של עובדים, משפיעים על שביעות הרצון, נחשבים כבעלי יוקרה, והם אילו שתומכים ומסייעים לעובדים להתמודד עם שינויים, קשיים ואתגרים. הקשבה בניהול מהווה מנוף ניהולי, עיסקי, וחברתי, והינה כלי ניהולי שיש לו תפקיד כמעט בכל מיומנות ניהולית. הקשבה מהווה כלי חשוב להצלחתו של כל מנהל.
מצורפות דוגמאות לסדנאות הקשבה למנהלים.
הסדנה עבור הארגון שלכם, תבנה בהתאם לאתגרים העומדים בפניכם, כך שתתאים בדיוק עבורכם.