במהלך הסדנה יחשפו המשתתפים לכוחה של ההקשבה ככלי ניהולי ומנהיגותי הממקד ומקדם מטרות ואנשים, ומאפשר התמודדויות עם אתגרים מורכבים.
האוטומט שלנו – איך אנחנו מקשיבים, הקושי והאתגר שבהקשבה.
אתגר הסובייקטיביות, הדממת הפרשנות האישית.
טכניקות הקשבה.
טכניקות של שאלת שאלות.
תגובה מקדמת מול תגובה חוסמת, טכניקות לקידום שיחה לכיוון רצוי ולהנעת האחר.
פתרון בעיות על בסיס הקשבה.
הכלת קשיים, הקלה וריפוי על בסיס מתן הכרה לאחר.
ניהול אפקטיבי של שיחות קשות וטעונות על בסיס הקשבה.
חיזוק החוסן, האופטימיות ועידוד על בסיס הקשבה.
תועלות ההקשבה למקשיב ולמוקשב.
האם להקשיב בכל מצב? מתי כן ומתי לא.
הבחירה בהקשבה.
במפגשים נתרגל מצבי הקשבה שונים במטרה להרגיש את השפעת ההקשבה וכדי ללמוד איך מקשיבים ביעילות, כולל במצבים שאין זמן.