המלצות

לקוחות מספרים

:חוות דעת וביקורות ברשת

משתתפים בסדנה מסכמים 


ציטוטים מדברי המשתתפים בסדנת הקשבה 

אלישע: אני נפרד מהשיפוטיות שמלווה אותי הרבה שנים לטובת הקשבה לסויבייקטיביות של האחר 

חנה: למדתי להפסיק לעוץ עיצות למי שלא מעוניין לקבלן. אני מוצאת את עצמי מניעה ומכוונת את העובדים שלי דרך הקשבה, התוצאות מפתיעות 

מירי: לעודד במקום לתת עיצות, להקשיב לאחר וליהנות מכך, אני מרגישה שקיבלתי מתנה אמיתית. 

עפרה: הקשבה אמיתית יוצרת תרפיה אצל המוקשב, למדתי לעצור את האוטומט שלי ולהקשיב, כיף לי 

שלומית: הקורס עשה אצלי שינוי בעבודה ובבית, אני מוצאת את עצמי שמה לב להקשבה שלי, בוחרת מתי להקשיב ובוחרת את עומק ההקשבה. הקורס היה מאד חוויתי, אורית תודה לך על הסבלנות, המקצועיות, הרגישות לכל אחד מאיתנו ועל המסע שלקחת אותנו אליו במיומנות רבה ובדייקנות המאפיינת אותך. אין לי ספק שזה קורס חובה לכל מנהל ועובד בארגון 

עמיחי: ההבדל בין לשמוע ולהקשיב כל כך גדול, ההקשבה הינה פעולה שאינה מובנת מאליה, אני מרגיש שקיבלתי כלי לחיים. אורית מנחה רגישה ואכפתית 

איילה: עולם חדש נפתח לי. אני מנהלת מערך שירות, תמיד קיים פער בין הרצון לתת לאדם שמולי שירות מצויין ומאידך, להתחשב בזה שעומד בתור. במסגרת הסדנה למדתי להקשיב, למקד ולקדם שיחה ביעילות ובאפקטיביות ובהתיחסות אישית ללקוח שלי. את מה שהפנמתי העברתי לעובדים שלי. מדדי השירות של היחידה שאני מנהלת עלו בשלושה חודשים האחרונים בזכות הסדנה (10 מפגשים) שבה השתתפתי. אני רוצה להודות לך על כך. מעבר לכך הסדנה היתה מרתקת, מעניינת, מרגשת ומאד מלמדת. 

 

 

לאודותי לחץ כאן 

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות, 

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה: