יחצ"נות - האם חלק מתפקידו של המנהל?
האם מדובר בדפוס פעולה שלילי? או מועיל ומקדם?
מה הקשר שבין אחריות ניהולית, "ראש גדול" ויחצ"נות?
האם יחצ"נות יכולה לעלות בקנה אחד עם ערכים אוניברסליים?
האם אפשר להסתדר בלי זה? האם כדאי להשקיע בזה?
מי מרויח? האם יש מפסידים? מה יוצא למנהל, לצוות ולארגון מזה?
האם תמיד? באילו תנאים? מתי? מול מי?
מהם המינונים ה"נכונים"?
מה בין יחצ"נות ניהולית ותרבות ארגונית?
כיצד ירוויח הארגון ממנהלים בעלי מיומנות יחצנית?
כל מנהל מקיים מערכות יחסים רבות ומגוונות, עם כפיפים, מנהלים, עמיתים, לקוחות וספקים פנימיים וחיצוניים. כיצד ישפיעו יחסי הציבור של המנהל על העמקת הקשרים עם כל אחד מהגורמים איתם עומד בקשר? על שגרות וממשקי העבודה? על התפוקות? ועל ההצלחות במישור האישי והמערכתי?
על המנהל, בכדי ליחצן את עצמו ואת היחידה שעומד בראשה,
לשבור פרדיגמות נפוצות כמו: "אנשים מוקירים צניעות", "העבודה מדברת בעד עצמה", "אחרים ישבחו אותי", ועוד...
חיבוד מחדש של מושג היחצ"נות, פרשנויות, שחרור מפרדיגמות, יחצ"נות על בסיס WIN WIN, חיבור מרכיבי היחצנות לעולם הערכים האישי והניהולי, אימון ליציאה לפעולה הכוללת תרומה ונראות.
מנהלים בכל הדרגים בארגון