סדנה בניהול יחסי ציבור פנים ארגוניים

המנהל כיחצ"ן - יחצנות בטאקט, במידה ובמודע

מה בין יחצנות לניהול ערכי, תרומה ונתינה?

כיצד ירוויח הארגון ממנהלים שיחסי ציבור הם חלק ממיומנויות הניהול שלהם?

האם האחר מסוגל להציג את עיסוקיך ואת הישגיך באותה מידת אותנטיות והתלהבות כמו שאתה מצגים?

סדנת המנהל כיחצן

יחצ"נות - האם חלק מתפקידו של המנהל?

האם מדובר בדפוס פעולה שלילי? או מועיל ומקדם?

מה הקשר שבין אחריות ניהולית, "ראש גדול" ויחצ"נות?

האם יחצ"נות יכולה לעלות בקנה אחד עם ערכים אוניברסליים?

האם אפשר להסתדר בלי זה? האם כדאי להשקיע בזה?

מי מרויח? האם יש מפסידים? מה יוצא למנהל, לצוות ולארגון מזה?

האם תמיד? באילו תנאים? מתי? מול מי?

מהם המינונים ה"נכונים"?

מה בין יחצ"נות ניהולית ותרבות ארגונית?

כיצד ירוויח הארגון ממנהלים בעלי מיומנות יחצנית?

כל מנהל מקיים מערכות יחסים רבות ומגוונות, עם כפיפים, מנהלים, עמיתים, לקוחות וספקים פנימיים וחיצוניים. כיצד ישפיעו יחסי הציבור של המנהל על העמקת הקשרים עם כל אחד מהגורמים איתם עומד בקשר? על שגרות וממשקי העבודה? על התפוקות? ועל ההצלחות במישור האישי והמערכתי?

על המנהל, בכדי ליחצן את עצמו ואת היחידה שעומד בראשה,

לשבור פרדיגמות נפוצות כמו: "אנשים מוקירים צניעות", "העבודה מדברת בעד עצמה", "אחרים ישבחו אותי", ועוד...


מטרת הסדנה - בניית פרופיל יחצ"נות ניהולית ואישית

חיבוד מחדש של מושג היחצ"נות, פרשנויות, שחרור מפרדיגמות, יחצ"נות על בסיס WIN WIN, חיבור מרכיבי היחצנות לעולם הערכים האישי והניהולי, אימון ליציאה לפעולה הכוללת תרומה ונראות.


קהל היעד

מנהלים בכל הדרגים בארגון

לסדנאות למנהלים לחץ כאן

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות,

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה: