שלושה סגנונות של משוב

שלושה סגנונות של משוב


משוב אפקטיבי מסייע בעיצוב, שינוי, חיזוק ושיפור התנהגות ותפוקות. ארגונים משקיעים משאבים רבים בביצוע תהליכי הערכה ומשוב תקופתיים ובהדרכת מנהלים למתן משוב אפקטיבי מנהלים רבים אינם משתמשים במשוב ככלי ניהולי יומיומי ומתייחסים אליו כאל פעולה חד שנתית המוכתבת ע"י הנהלת הארגון.

מטרת ההרצאה הינה לחשוף את כוחו של המשוב בתהליכי ניהול.

ההרצאה נחשף לשלושה סוגי משוב, משוב קלאסי שנקרא גם משוב סנדוויץ, משוב מוקיר, ועל הקשבה כמחליפה משוב.

נדבר על המצבים שבהם מומלץ להשתמש בכל אחד מסוגי המשוב ועל משוב כדרך ניהול והעצמת עובדים.


קהל יעד

מנהלים המעוניינים לפתח ולהעצים את יכולות הניהול שלהם ואת העובדים במקביל לחיזוק ולשיפור התנהגויות עובדים ותפוקות

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות,

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה: