הסודות של מנהלים ומנהיגים בולטים ואפקטיבים

ודאי שמת לב שלמנהלים מסוימים "יש את זה", את ה"זיק" שמייחד אותם מן השאר,

שמאפשר להם להיות מנהלים ומנהיגים בולטים, אהובים ואפקטיביים.


אני מתכבדת להזמין אותך לגלות מה מסתתר מאחורי זה


הסודות של מנהלים ומנהיגים בולטים ואפקטיביים


הקשבה בניהול מהווה מנוף ניהולי, עיסקי, וחברתי. אילו שיודעים להקשיב נכון, מלבד היותם מנהלים אהודים יותר מעמיתיהם שאינם יודעים להקשיב, נתפסים כבעלי כישורי הנהגה. הם המנהלים שיודעים להניע תהליכים, הם אילו שיודעים להניע את העובדים שלהם ליותר, הם בעלי יכולת השפעה על האחר, בין אם האחר הוא העובד, המנהל, הלקוח או הספק, הקולגה ואף המתחרה.

מנהל שידע להקשיב נכון ובמינון נכון, הוא זה שיודע ליצור קשרים אפקטיביים בארגון, זה שמתמודד בהצלחה עם קונפליקטים, שמשיג תוצאות טובות יותר בתהליכי מו"מ, הוא המנהל שמזהה הזדמנויות שונות ויודע להפיק מהן את המיטב.


המנהל המקשיב הוא זה שיאמרו עליו ש"יש לו את זה", את הזיק המיוחד שעושה את ההבדל

למה שהמנהל הזה לא יהיה אתה?

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות,

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה:

מיומנויות ניהול ומנהיגות שבבסיסן הקשבה

ראיון עובדים, הנעת עובדים, בניה והנעת צוות, השפעה על האחר, פתרון בעיות, ניהול קונפליקטים

.ניהול יעיל של משא ומתן, זיהוי הזדמנויות עסקיות, שירות ממוקד לקוח, מכירות