אני מתכבדת להזמין אותך לגלות מה מסתתר מאחורי זה
הקשבה בניהול מהווה מנוף ניהולי, עיסקי, וחברתי. אילו שיודעים להקשיב נכון, מלבד היותם מנהלים אהודים יותר מעמיתיהם שאינם יודעים להקשיב, נתפסים כבעלי כישורי הנהגה. הם המנהלים שיודעים להניע תהליכים, הם אילו שיודעים להניע את העובדים שלהם ליותר, הם בעלי יכולת השפעה על האחר, בין אם האחר הוא העובד, המנהל, הלקוח או הספק, הקולגה ואף המתחרה.
מנהל שידע להקשיב נכון ובמינון נכון, הוא זה שיודע ליצור קשרים אפקטיביים בארגון, זה שמתמודד בהצלחה עם קונפליקטים, שמשיג תוצאות טובות יותר בתהליכי מו"מ, הוא המנהל שמזהה הזדמנויות שונות ויודע להפיק מהן את המיטב.