הקשבה אינה מיומנות מולדת, אלא יכולת נלמדת, נבנית ומוטמעת לאורך זמן.
רוב האנשים חושבים שהם מקשיבים - אבל בפועל הם:
שומעים את המילים, אך לא באמת נוכחים.
חושבים על תשובה תוך כדי שהשני מדבר.
וגם, שופטים, מנתחים או מייעצים – עוד לפני שהבינו באמת מה נאמר.
אנשים טועים לחשוב שהקשבה הינה פסיבית, אך הקשבה הינה בחירה בפעולה אקטיבית, מורכבת הדורשת אימון.
כי היא יוצרת אמון בין מנהל לעובדים ובין חברי הארגון
כי היא מאפשרת קבלת החלטות טובה יותר על בסיס הבנת עומק של הקונטקסט.
כי היא מפחיתה קונפליקטים, התנגדויות, ועזיבה של עובדים
כי היא מעצימה עובדים
כי היא מגבירה יצירתיות וחדשנות
כי היא יוצרת תרבות תקשורת פתוחה ובטוחה, שהיא בסיס להצלחה עסקית וארגונית
וזה רק על קצה המזלג..... יש עוד המון תועלות למנהל, לעובדים, ולארגון
הסדנה מבוססת על מחקרים שאני עורכת באוניברסיטת בן גוריון, ומותאמת לעולמות הניהול, והארגון.
באמצעות למידה פעילה, תרגול וכלים פרקטיים וחוויתיים, משתתפי הסדנה יחוו כיצד הקשבה יוצרת אמון, מפחיתה התנגדויות ומקדמת תוצאות עסקיות ואנושיות כאחד.
מנהלים בכל הדרגים הארגון.
במציאות ארגונית שמשתנה בקצב מהיר, כשאנחנו מתרגלים לעבוד עם מערכות חכמות ו AI, אנו זקוקים לאנושיות, שייכות, חיבור ומשמעות.
הקשבה תספק לנו את החוסן והעוגן כי מנהלים שמקשיבים באמת יוצרים סביבם נאמנות אישית וארגונית, מעורבות, ומוטיבציה גבוהה.
מפגש חד-פעמי של 4 שעות אקדמיות.
או
תהליך עומק של 3 מפגשים בני 3 שעות אקדמיות.
מתאים לקבוצות של עד 20 משתתפים (ניתן להתאים לאונליין)
יועצת ארגונית, מלווה מנהלים בארגונים מובילים בכל הקשור למיומנויות ניהול ומנהיגות.
לקראת סיום דוקטורט בתחום התנהגות ותקשורת בארגונים, מלמדת באוניברסיטת בן גוריון, מרצה ומנחה סדנאות בארגונים, בעלת ניסיון עשיר בפיתוח מנהיגות קשובה.