הקשבה

הקשבה

הקשבה בניהול, בשירות, במכירות, בעולם המשפחה ובעולם הרפואה

במהלך השנים האחרונות אני עוסקת בחקר ההקשבה בעולם הארגוני, בעולם השירות, המכירות, ההורות ובעולם הרפואה, אני חוקרת את התחום מתוך עשיה ארגונית וכן, במסגרת מחקר שאני מובילה באוניברסיטת בן גוריון. למדתי שאילו שיודעים להקשיב הינם אפקטיביים יותר מאחרים, נתפסים כבעלי יכולת גבוהה יותר, כמנהיגים. אנשים אילו הינם בעלי השפעה רבה על אחרים ועל המוטיבציה של האחרים.

ככל שאני מתעמקת יותר בתחום, אני מבינה עד כמה מיומנות ההקשבה הנה חיונית לצורך הצלחה ואפקטיביות אישית בכל תחומי החיים.

איך לנהל ולהתנהל בחכמה בעולם העסקי ולשפר תוצאות עסקיות - צפו בסרטון "מתנהלים בחכמה"

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות,

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה:

האם את/ה מזדהה עם חלק מהמשפטים הבאים?

כשאני מקשיב, אני נוהג לתכנן את תגובתי לנאמר תוך כדי הנאמר

כשחשוב לי לאמר משהו, אני מחכה להפוגה רגעית ומשתלט על השיחה

האמת היא שיש דוברים שאני מעדיף לא להתעמק בדבריהם ועל כן מקשיב להם באופן חלקי

כשאני לא מאמין לדברי הדובר אני לא ממש מקשיב לו

בדרך כלל, אני מצפה מהאחר להגיע ל"תכלס" ולהיות ענייני, אחרת אני מאבד ריכוז

לרוב יש לי עצה מתאימה ואני שמח לעוץ אותה לאחר

אני נוהג לפתור לאחרים בעיות, תוך כדי דבריהם אני חושב על פתרונות

אני נוהג לסיים את משפטי האחר מתוך הבנה לכוונותיו

אם כן, ברוכ/ה הבא/ה לעולם אילו שלא מקשיבים (רובינו לא באמת מקשיבים)

הקשבה בהורות, בזוגיות, בניהול, במתן שירות, במכירות, בניהול משא ומתן וכמעט בכל פעולה שאנו עושים שמעורבים בה אנשים נוספים, מהווה מנוף לאפקטיביות ולהצלחה.

אילו שיודעים להקשיב נתפסים כנחמדים, וכבעלי השפעה והנהגה. הם אילו המצליחים להניע את האחר, לנהל קשרים אפקטיביים ולהתמודד בהצלחה עם קונפליקטים ועם מצבים בינאישיים מורכבים.

אני מזמינה אתכם לתהליך מרתק וללמידה חווייתית של כלי הקשבה

שישנו לכם את התקשורת עם הסביבה

שיעצימו אתכם ואת סביבתכם,

שיגבירו משמעותית את האפקטיביות האישית שלכם

לכל שאלה, התייעצות או התלבטות,

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטסאפ:

או בטלפון:

או השאירו פרטים לחזרה: